سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پرسپولیس سرور ss

 
 
قالب محرم(سه شنبه 85 آذر 21 ساعت 11:20 عصر )
قالب محرم ، ویژه ایام محرم. این ایام رو به تمام دوستان تسلیت عرض می کنم.

قالب محرم

توضیحات: برای ساختن این قالب وقت کمی داشتم ، چون می خواستم سریعتر بزارمش واسه استفاده  امیدوارم نتیجه اش راضیتون کرده باشه. این دو تا قالب رو به خاطر مناسبتهایی که داشتن گذاشتم وگرنه قالبهایی که قولشون رو داده بودم فراموش نکردم و به زودی میزارمشون تو وبلاگ. علی یارتون! 

مشاهده قالب   دریافت قالب



 
قالب 30 نما(سه شنبه 85 آذر 21 ساعت 11:20 عصر )
این قالب هم تقدیم به دوستدارن سینما که اینروزا خیلی بهش احتیاج دارن!

قالب 30 نما

توضیحات: بسیاری از دوستان ، از این که خیلی وقت بود قالب جدید نذاشته بودم شاکی شده بودند. راستش دیگه از شر امتحانات این ترم خلاص شدم و تا ترم آینده یه چند هفته ای مرخصم. امیدوارم تو این مدت جبران نبودنم رو بکنم. حق نگهدارتون! 

مشاهده قالب   دریافت قالب



 
قالب امام علی(سه شنبه 85 آذر 21 ساعت 11:20 عصر )
اینم قالب مذهبی که قبلا قولش رو داده بودم!

قالب امام علی

توضیحات: بهترین حالت نمایش برای این قالب ، رزولیشن 1024.768 است. این قالب هم مثل بقیه قالبهام از نظر نمایش در مرور گرهای مختلف ، کاملا استاندارده. یعنی در همه مرورگرها به یک شکل نمایش داده میشه. قالب برای فوتبال وموزیک هم که قولشون رو داده بودم به زودی آماده میشن. یا حق!  

مشاهده قالب   دریافت قالب



 
قالب تیک تاک(سه شنبه 85 آذر 21 ساعت 11:20 عصر )
قالب تیک تاک بلاگر رو به درخواست تعدادی از دوستان به بلاگفا ترجمه اش کردم.

قالب تیک تاک

توضیحات: تا حالا چندین قالب رو به درخواست شما یا به انتخاب خودم به بلاگفا ترجمه کردم. البته قالبهایی که تا حالا ترجمه کردم کاملا رایگان بوده و برای استفاده عموم ساخته شدند. این قالب هم برای سیتم بلاگر ساخته شده که به درخواست شما به بلاگفا ترجمه اش کردم. قالب حرفه ای و زیبائیست که پیشنهاد میکنم حتما امتحانش کنید. خوش باشید!

مشاهده قالب   دریافت قالب



 
قالب اسکات(سه شنبه 85 آذر 21 ساعت 11:20 عصر )
اینم از قالب دوستانی که برای موضوع دانلود ، درخواست قالب داشتند.

قالب اسکات

توضیحات: از نظر امکانات تکمیله. فقط بخشهای لوگوی وبلاگ و لوگوی دوستان رو باید خودتون  تغییر بدید. برای لوگوی وبلاگ کافیه آدرس لوگوی خودتون رو جایگزین آدرس عکس پیش فرض کنید. ساله خوبی داشته باشید.

مشاهده قالب   دریافت قالب



 
قالب جام جهانی(سه شنبه 85 آذر 21 ساعت 11:20 عصر )
با سلام خدمت تمام دوستان عزیز. قالب فوتبال هم بالاخره آماده شد.

قالب جام جهانی

توضیحات: از تمام وبلاگ نویسان عزیز در خواست دارم که در صورت تمایل ، برای حمایت از تیم ملی یک پست از وبلاگشون رو به معرفی این قالب اختصاص بدهند ، تا تمام کاربران بتونن ازش استفاده کنند. البته این درخواست به پیشنهاد یکی از دوستان عزیز بود که جا داره همینجا ازش تشکر کنم. به امید موفقیت تیم ملی در رقابتهای جام جهانی.

مشاهده قالب   دریافت قالب



 
قالب قرآن(سه شنبه 85 آذر 21 ساعت 11:20 عصر )
قالب قرآن ، ویژه اولین جشنواره وبلاگهای قرآنی.

قالب قرآن

توضیحات: جشنواره وبلاگهای قرآنی با هدف ترویج مطالب قرآنی توسط ابزار مجازی راه اندازی شد و تا کنون هم موفقیت قابل توجهی کسب کرده. من هم به سهم خودم ویژه این جشنواره این قالب رو طراحی کردم که دوستان میتونن ازش استفاده کنند. حق نگهدارتون!

مشاهده قالب   دریافت قالب



 
قالب نسیم(سه شنبه 85 آذر 21 ساعت 11:20 عصر )
خیلی وقت بود که قالب عمومی نساخته بودم که بالاخره با قالب نسیم جبران کردم.

قالب نسیم

توضیحات: این قالب بسیار کم حجم و ساده است و سرعت لود خوبی داره و کاملا استاندارده که امیدوارم خوشتون بیاد. قالب فوتبال آماده شده فقط چند تا مشکل کوچیک داره که دارم روش کار میکنم و تا هفته آینده حتما میزارمش تو وبلاگ. خوش باشید!

مشاهده قالب   دریافت قالب



 
قالب موزیک(سه شنبه 85 آذر 21 ساعت 11:20 عصر )
قالب موزیک هم که قولش رو به دوستان داده بودم بالاخره آماده شد ، امیدوارم خوشتون بیاد.

قالب موزیک

توضیحات: تا اونجا که تونستم سعی کردم بدون اشکال باشه ، اگه بازم مشکلی داشت بگید تا درستش کنم. به زودی تمام قالبها رو ویرایش مجدد میکنم تا اگه مشکلی داشتن حل بشه ، فقط از دوستان میخوام که اگه نظر یا پیشنهادی داشتن بگن تا از پیشنهاداتون واسه بهتر شدن قالبها استفاده کنم. موفق و پیروز باشید.

مشاهده قالب   دریافت قالب



 
در زمانه ما اما...(شنبه 85 آذر 18 ساعت 11:36 عصر )

Two Years

می‌شود پا به فراتر از این حرفها گذاشت. و سهراب این کار را کرد. این حرفهایی که تمام زندگی انسان را تشکیل می‌دهند. و زمانی نبودند. زمانی که انسان از اقوام یک شاخه بود...

او رفت و گشت. نه در تصوراتش! گرد همین جهانی که می‌بینیم؛ و آنقدر بی‌تفاوت از کنارش می‌گذریم که انگار کار مهمتری داریم! او کار مهم‌تر را دریافته بود. و شعرش را آنقدر پیچیده گفت تا به سادگی دنیا شود. و ما با شعرش همان کاری را می‌کنیم که با دنیا کردیم!...

قرار نبود از سهراب بنویسم. می‌خواستم از وسعتی بگویم که اینجا به روی آن پهن است. سرزمین لینکها و ارتباطها. و اینکه کار ما اینجا، کلیک کردن روی لینکهایی است که در شعر سهراب می‌بینیم. لینکهایی به شرق و غرب و فراترها و فروترها. لینکهایی از اساطیر تا امروز. لینکهایی به درون یا برون. لینکهایی به سطوح ایثارگر یا به حجمهای سبز. لینکها و پنجره‌های جدید. به هر حال بعد از کانکت شدن باید از جایی شروع کرد. من از سهراب شروع کردم. اولین پنجره ای بود که نمی‌دانم کی و از کجا باز شد. و من بی هیچ تعصبی روی این Home page ،‌ شروع به گشت و گذار کردم و لینکها و پنجره‌ها و وسعت‌های تازه... و این است یک Analogy از آنچه که اینجا می گذرد!

اما چیزی فراتر از این انباشتِ لینکها در History هم اتفاق می افتد. که در هیچ قیاسی نمی‌گنجد. و آن استحاله‌ایست که در شیوه تماشای ما رخ می دهد:
«...چون به درخت رسیدی، به تماشا بمان. تماشا تو را به آسمان خواهد برد. در زمانه ما، نگاه کردن نیاموخته اند...» (هنوز در سفرم/ص???)

پنجره ها را کمی جدی بگیریم. و برویم و بگردیم. نه در تصوراتمان! گرد همین جهانی که می‌بینیم. و کاش این‌قدر بی‌تفاوت نمی‌گذشتیم. و می‌دانستیم می‌شود پا به فراتر از این حرفها گذاشت. و سهراب این کار را کرد...

حاشیه?- لطفا اگر قالب جدید وبلاگ مشکلی داشت خبر دهید. قالب جدید DivBased است و بنابراین از قبل سریعتر بارگذاری می‌شود. همچنین قسمتهای مختلف وبلاگ، در حالت آفلاین نیز از کلیدهای بالا قابل دسترسی است. بد نیست سری به دریافت فایل و لینکستان بزنید. چیزهای تازه ای اضافه شده!... و در آخر نظرتان در مورد قالب فراموش نشود!

حاشیه?- فکر می کنم در سال اول کار وبلاگ، دوستان بیشتری همراه بودند و در شرح لینکهای! اشعار سهراب کمک می کردند و اما حالا نیستند. یادتان باشد من هم مثل شما هیچ چیز خاصی نمی دانم و فقط در پی لینکها هستم...

حاشیه?- در این میان جا دارد از دوست عزیزم فرزاد اقبال هم بگویم که همچنان دست مرا در پیچاپیچ معناها گرفته و پنجره های جدیدی را از اشعار سهراب به رویمان گشوده. چه می‌توانم آروز کنم جز آنکه کاش می دانستند که می دانستی...

حاشیه آخر: ادامه کارمان یادتان نرود! (به پست قبلی هم مراجعه شود!)

* حاشیه های تازه!:
با تشکر از پرشین وبلاگ که کفشهایم کو را به عنوان بهترین وبلاگ فروردین ماه معرفی کردند. به امید بهتر شدن و پربارتر شدن جامعه وبلاگی فارسی زبانان... انتخاب این وبلاگ را همزمان با سالروز پرواز سهراب (اول اردیبهشت) به فال نیک می گیریم و می دانیم که یاد سهراب همچنان خواهد ماند که او از ماندگاران است...

...

سهراب با دیدن اشکهایشان زیر لب زمزمه می کرد:« درست می‌شه، درست می‌شه»...
(سهراب مرغ مهاجر/ پریدخت سپهری)

سال ????؛ روز اول اردیبهشت؛ ساعت ? بعد از ظهر؛ بیمارستان پارس؛ تهران...
در سالروز پرواز سهراب به سوی وسعت بی واژه ای که همواره او را می خواند، روزی که سهراب هم سطر بود، و هم سپید شد؛ روزی که او ته شب، قسمت خرم تنهایی را تجربه کرد، یادی از وسعتی کنیم که او داشت و ما...

(ضمنا سعی می کنم در اولین فرصت به ادامه بررسی شعر مسافر بپردازم. تاخیر دو ماهه ام را ببخشید!...)



   1   2   3   4   5      >
 
لیست کل یادداشت های وبلاگ?
 




بازدیدهای امروز: 2  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 21627  بازدید


» آرشیو یادداشت ها «
» اشتراک در خبرنامه «